نکات مهم و کاربردی راجع نگهداری صحیح از اجاق گاز

جهت تعمیر اجاق گاز خود و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید و یا فرم زیر را پر کرده تا تکنسین های شرکت با شما تماس بگیرند

خدمات فقط در تهران

از هر گونه دست کاری اجاق گاز به هر دلیل جدا خودداری کنید.

*رفتار صحیح در منزل در ارتباط با استفاده از وسایل گاز سوز بهترین طریقه آموزش کودکان خواهد بود.

*با ظروف سنگین به وسایل گاز سوز ضربه وارد نکنید.

*وسایل گازسوز را در مسیر کوران هوا و جریان باد قرار ندهید.

*از قرار دادن اشیا و البسه قابل اشتعال در مجاورت بخاری و سایر وسایل گازسوز جلوگیری کنید.

*بازرسی اتصالات و بست های مربوط به لوله های گاز را حتما انجام دهید.

*برای آزمایش نشت گاز هرگز از شعله کبریت استفاده نکنید.

*در نظافت مشعل های اجاق گاز و سایر شعله پخش کن های گازی دقت کنید.

*هرگز آبگرمکن گازی و سایر وسایل گازسوز را در حمام نصب نکنید.

*دقت کنید بخاری گازی همیشه با شعله آبی بسوزد.

*در صورت استشمام بوی گاز فورا شیر گاز را ببندید.

*در صورت استشمام بوی گاز از روشن کردن لامپ، کبریت و فندک جدا خودداری کرده و فیوز اصلی برق را قطع کنید.

*حتما یک کپسول آتش نشانی در منزل داشته باشید.

*برای آزمایش و بازرسی اتصالات وسایل گازسوز از کف صابون استفاده کنید.

ارسال به محل در سریعترین زمان ممکن و بررسی و پیدا کردن مشکل خیلی سریع

بروز خرابی در گازهای آشپزخانه می تواند به شکل های مختلفی اتفاق بیفتد. روشن نشدن اجاق گاز، کم شدن حرارت شعله ها، آبی نبودن رنگ شعله ها، خاموش شدن سریع و خود به خود شعله ها و ایراد درب فر از جمله موارد خرابی گاز هستند که نیاز به تعمیرات گاز رومیزی دارند. تعمیرات اجاق گاز فردار در صورت داشتن گارانتی توسط نمایندگی تعمیرات اجاق گاز صورت می گیرد اما در صورت پایان یافتن مهلت گارانتی باید سرویس و تعمیر اجاق گاز را به تعمیرکار گاز رومیزی ماهر بسپارید.
یکی از انواع گازهای آشپزخانه اجاق گاز فردار است. این اجاق گازها در قسمت پایین فضای خالی ای دارند که درب آن شیشه ای است. ممکن است مجبور به تعویض شیشه اجاق گاز طرح فر شوید چرا که ممکن است به دلیل وارد شدن ضربه و یا در طی پروسه ی اسباب کشی شیشه گاز رومیزی آسیب ببیند. این اجاق گازها نسبت گازهای دیگر قدیمی تر هستند و امروزه بیشتر آشپزخانه ها به اجاق گازهای صفحه ای مجهز هستند. چرا که اجاق گازهای صفحه ای علاوه بر زیبایی بیشتر، فضای کمتری را در آشپزخانه اشغال می کنند و تعویض شیشه اجاق گاز صفحه ای کار چندان سختی نیست. تعمیرات اجاق گاز فردار این امکان را به شما می دهد که از قسمت پایینی گاز به عنوان محلی برای قرار دادن لوازمی که در حین آشپزی به آن ها احتیاج پیدا می کنید، استفاده کنید.

اگر در هنگام خرید گاز دقت کنید و کیفیت بالای گاز را در اولویت قرار دهید احتمالا به تعمیر اجاق گاز رومیزی نیازی پیدا نخواهید کرد. پس از خرید گاز رومیزی شرایط نگهداری از گاز را به دقت بخوانید و با رعایت این نکات از خراب شدن گاز و نیاز به تعویض شیشه گاز رومیزی جلوگیری کنید و در صورت خراب شدن تعمیر گاز رومیزی را به تعمیرکار گاز رومیزی متخصص بسپارید.

همکاری ما

تعمیر فندک اجاق گاز

در گذشته اجاق گازهای رومیزی فاقد امکاناتی همچون فندک بودند اما با گذشت زمان تقریبا تمام اجاق گازهای جدید به فندک سر خود مجهز هستند. گاهی اوقات فندک اجاق گاز خراب می شود و تعمیر فندک اجاق گاز ضرورت می یابد. کار نکردن فندک اجاق گاز می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، نشتی و اتصال نامناسب در مسیر از کار کردن فند جلوگیری می کند. بهتر است تعمیر فندک اجاق گاز را به یک تعمیرکار گاز رومیزی حرفه ای بسپارید.

 

09196777729
دریافت اپلیکیشن